Mniejsze przedsiębiorstwa

W kwestii wyboru różnego rodzaju przedsiębiorstw, te , które charakteryzują się małą skalą działania budzą w nas mniejsze zaufanie. Wynika to z faktu iż wiele aspektów związanych z działalnością, dotyczy sukcesów jakie ona przynosi. Jeśli są one duże, skala działania rozszerza się o nowe rynki, jeśli natomiast należą do niezbyt rozbudowanych, obszar w zakresie którego odbywa się produkcja i dystrybucja, czy też świadczenie usług zostaje znacznie zawężony. Z tego też powodu małe przedsiębiorstwa nie są zauważane przez wielu klientów. Kwestię kluczową stanowi w tym przypadku również reklama, która bez wątpienia przyciąga zainteresowanie potencjalnych kupców i usługobiorców. Działania reklamowe wymagają jednak sporego nakładu środków finansowych. Jedynym obszarem w którym małe przedsiębiorstwa radzą sobie doskonale jest dział piekarniczy. Produkcja na małą skalę pozwala bowiem skupić się na jakości wypieków i zadbać o to, aby surowce oraz proces był jak najwyższej jakości i jak najbardziej dokładny. W tym przypadku jakość ta przekłada się na smak, a on z kolei generuje wybór, który skłania się zdecydowanie ku mniejszym piekarniom. Dostęp do takich źródeł w dużych miastach jest jednak ograniczony. Czynsz jaki musi opłacić właściciel piekarni przewyższa znacznie jego możliwości, co skłania do zwiększenia skali produkcji.

Dodaj komentarz